söndag 14 september 2014

Rösta Vad Ni Vill Förutom......


5 kommentarer:

Katarina sa...

Det kan du tro att jag ska och inte ska.

Inget skrämmer mig så mycket som att (enigt opinionsmätningarna) runt 10% av Sveriges befolkning röstar på det där partiet.

Turtlan sa...

Instämmer helt. Inte heller på de som är nu mer extrema än hans parti. Jag tycker de är på tok för populistiska. Sen tycker jag man ska tänka på att många som sitter i kommunfullmäktige för SD hoppar av sina stolar, är utan tvekan inkompetenta och dylikt så rösten blir ju helt bortkastade. Varför rösta på ett parti som ändå inte går på fullmäktigemöten?

Jag har röstat idag och det ska bli.spännande se valdeltagandet.

Spader Madame sa...

Åh, det ser ut som att var tionde röstare har röstat med röven. Ledsen.

annika sa...

Och med facit i hand blev det värre än vi trodde. Nu är det dags att tänka på att 87 % inte tycker som SD. Och ta integrationspolitiken på allvar och lämna den inte till rasisterna. Suck!

Miss Upsey Daisy sa...

Alla- Vilken jäkla jäkla skit!